Dagen..

Dagen har gått åt till att ställa upp på mormor och skjutsa henne till Gävle till röntgen och sedan in till Järbo för att lämna hennes bil för lackning... Mormor bjöd även syster och mig på mat, IKEA´s kotlettrad :D Sedan hem och ta en powernap på skönaste soffan... Sedan hem till mamma på lite mat, vissa har det bra!

Igår började jag på min nya dricka, en reningskur typ... Den smakar 100 ggr bättre än den förra, det negativa med den är att den ger en massa finnar, BLÄ!! Men de ska sedan försvinna...efter ett tag.

Imorgon ska jag bege mig till Eltebo och vara barnvakt åt Markus :D Markus är killen som kan räkna till 12 och är bara 2,5 år!! Tror sannerligen att systeryster också var sugen på att följa med, då ska hon få byta blöja för första gången, troligtvis vägrar hon :P
Söööta M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0