onsdag

Har funderat fram och tillbaka med det här influensavaccinet, eftersom jag har en kronisk sjukdom så bör jag alltså ta den, och de dagar ja har chansen är imorgon och nästa torsdag... Så tillslut kom jag fram till att det är lika bra att att ta de där två sprutorna så får jag det ur världen... Så imorgon blir det att ta sig in till Sandviken och få sig en spruta, för det kunde de nämligen inte göra här hemma på Hälsocentralen!?!!?

Sen har jag även lyckats måla klart väggen nu på kvällskvisten! Är inte helt nöjd, visst det ser ut som någon har målat för hand, men det är väl som lillasyster sa det är väl det som är charmen med det hela :D
Så imorgon får jag äntligen tid till att göra klart i köket, byta gardiner och städa ihop all färg och diverse grejor... :D
Nu ska ja ta mig en shot av min reningskur, mumma ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0