Löken = Jag

Shit vad jag har lökat idag på träningen :P

Jag och lillasyster har beslutat att vi ska från och med nu springa ner till träningarna, och OM vi lökade, blev ju inte bättre med att vi körde massa fys innan. Svetten bokstavligen rann av mig!
Nu är första innebandyträningen inomhus avklarad med klubba och boll, lite skakig men det blir förhoppningsvis bättre då det blir två matcher denna helg som kommer :D Och tack gode Gud blev jag inte äldst i laget iallafall, blev så tillslut och det är jag mycket glad över!

Imorgon fortsätter min träninsgvecka med att följa med syster till stallet, men ska dock inte rida denna gång, utan jag ska springa bredvid istället. Vi har bjudit med Polacken  så hon också får röra lite på sig, dock på hästryggen eftersom hon ägde sist vi var ute :D Tyvärr så måste jag upp vid sju och tvätta eftersom detta var den enda tiden som  fanns kvar i tvättstugan och vill gärna tvätta de kläder ja hade på Mallis...

Nej nu är det sängen som gäller, är ju helt slutkörd och kommer troligtvis ha världens träningsvärk imorgon :( Men roligt är det iallafall

Peace! //LÖKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0