Pojkar - suger

Dagen börjar med att gå ner i grannhuset och slänga i två tvättar tvätt... Sedan iväg till Tjädersvängen för att hämta upp Emma. Sedan bar det av till Bro och träning stod på schemat, de andra två red och jag gick/joggade men världens träningsvärk... Vissa påstår att den värsta värken kommer två dagar efter och jag hoppas att det inte blir värre!!!

Sedan åkte jag och Emma till Sandviken och shoppade diverse bra grejor :D Hälsade på Emmas mamma hann vi också med, får se om Emma nu ska cykla tillbaka till Sandviken eller om hon tar bussen? :P

Nu sitter jag och kikar på fotbollen, som suger... Kom igen nu grabbar! Har inte ni betalt för att spela???!!

Kommentarer
Postat av: Emma Nordlund

JAG TOG CYKELN!! hahaha, skönt var det!!

2009-09-09 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0