uppd..

Kommit hem fram kalaset med sjukt god tårta! :D
Det slår en när man ser kusinbarnen hur fort tiden går... Allvarligt snart är de allihopa i tonåren och kör moppe!! Synd att det inte finns någon pausknapp, tiden går FÖR fort just nu! Bästa för kvällen är när Markus gömmer sig i leksaksbagen så Ida ska hitta honom. Ida går runt och lyfter på grejer och säger "undrar var markus kan vara" Då ljushuvudet säger "här i lådan" Hahaha skön grabb!
När jag kom hem tänkte jag att nu är det snart två veckor sedan operationen, på onsdag om jag ska vara precis. Så då tänkte jag att det är väl okej att snyta sig för första gången men det var nog inte en sån bra idee så här efteråt. Det kom nämligen ut hemska saker, så jag fick kväljningar...Så nu ligger jag med massa bomull i näsan så jag slipper sitta och dra in allt hemska som "nästan" kom ut...usch usch...
Längtar tills imorgon och ska nog lägga mig snart så det blir tisdag så jag kan få hänga med Tess!!! :D
Kram A

Kommentarer
Postat av: Markusmamman

Visst har jag världens bästa Markus??

2009-09-30 @ 10:12:56
Postat av: Anonym

ABSOLUT

2009-09-30 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0