Borta bra, hemma bäst!

Äntligen har jag tagit tag i saken... Nu har jag MSN på datorn igen! Lär erkänna att ja faktiskt inte har saknat skiten, men nu kan man vara lite mer social på kvällskvisten iaf :D
Min kväll började med en öl, sedan promenad ner på match, men vad hände sen..Ingen som vet! Haha... Tittade på detta underbara humorprogram Solsidan - I love IT! fy fan vad underbar Mia Skäringer är, LOVE!
Visste ni att det finns en karl i Sverige som heter Göte Borg, har bor dock inte i Göteborg. Men erkänn att hans föräldrar har/hade humor, haha! Idag var det yrt på jobbet, hade så tråkigt att jag attackerade sara med vaxbitar och desinfektionsvätska i en sprutflaska. Mkt får denna tjej stå ut med, med mig på jobbet. Men vi älskar Torbjörn ändå! ;D "Du ser förjävlig ut i håret!" Hahah... Antingen så måste jag vara en pina eller så kanske jag charmar ngn på kuppen!
Sött som socker, fy fan vad underbart det är att se er gubbar! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0