Hahah

Efter dagens arbete var det tänkt att jag skulle ta bussen in till valbo och möta upp mammsen ooch bjuda henne på lunch, men när jag kliver ut genom dörren från jobbet och tar upp mobilen ser jag ett mess där det står att hon står i gävle och väntar :D Moster och syster var även de med i bilen... Iväg till Valbo, fynda riktigt ORDENTLIGT på IKEA så min stora familjebil blev FULL!!! Så det blev inge Owes, ta det en annan dag, men massa annat roligt blev det..Inga kläder men inredningsateraljer :D GILLA! 
Så ikväll har jag skruvat och donat, på söndag dyker familjen upp på middag, då ska de ta med stora borren så jag kan få upp min nya hylla i hallen, YES!
Rolig sak som ja hörde idag: Vilka är antagningsproven för att få arbeta hos er, fan va snygga brudar! ;D Haha...Internt skämt, ingen fattar men jag tycker det är UNDERBART!!
Match imorgon mot Rättvik...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg bild.. Undra var den kommer från?? ;)

2010-01-29 @ 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0