Nån som har sett instruktionsboken?

På tal om den där sk. Gud. Om han nu finns, så sitter han och kastar ruttna ägg över mig just nu. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?! Dagen började bra, sedan blev den bara sämre, och just nu är den som sämst... Allt pga. något som någon sa, som jag nog egentligen inte borde ha hört. Nu känns det som om det är förgäves att hoppas på att något ska hända, eftersom det nog inte kommer att hända :/

Svårt när man ställt in sig på någonting, och sedan ändra på själva inställningen. Ungefär som när man köpt en ny tv och ändrat alla inställningar på ljud och bild. Sedan kommer man på att man vill ändra, men då kan man inte hitta den där instruktionsboken som man fick medskickad... Man får leva med de inställningar man har gjort, om man nu inte vågar chansa och testa att trycka på någon konstig knapp som kan vara den rätta. Begripligt?! Njae...Knappast!
Fan, fan, fan...och inte nog med det, sitter ensam i min sketna lilla lägenhet och orkar inte vara social, trots flera olika erbjudanden från olika personer så väljer jag att stanna hemma. Jag fick en marabou chokladkaka av syster om jag skjutsar dem till viken ikväll, så ja får se om jag behöver göra så...
Nej nu ska ja ta mig i kragen och se om jag finner den där instruktionsboken, där det möjligtvis står hur jag i fortsättningen ska göra för att lyckas... Hoppas hoppas hoppas!
KIss My ASS!

Kommentarer
Postat av: kusinA

Jag kör utan instruktionsbok, provar mig fram, man får inte vara rädd att testa, jag har bara blivit starkar av att det. Lycka till och ha det bra, kram kram

2010-01-10 @ 14:31:18
Postat av: Polski

anna vaaaaad har nu hänt??

2010-01-10 @ 21:30:16
Postat av: Kusin M

...och när man har instruktionsboken...orkar man läsa den? Och vill man? Det är bättre att prova sej fram och göra lite fel, det gör inget...då blir man förhoppningsvis lite klokare! Kram!

2010-01-11 @ 18:11:57
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? det skulle vara roligt tycker jag=) Puss&Kram

2010-01-13 @ 12:53:08
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0