1 v semester kvar.

Hur lycklig är jag att min semester inte börjar denna vecka?!?! Solen vägrar att visa sig. Så denna sista vecka ska jag njuta framför teven med alla mina nya filmer och bara mysa :D
Förresten så har jag blivit en släkting rikare, lilla Martin :D Att bara få se en sån underbar bebis får en att vilja skaffa barn på en gång. Men doh! Det finns en hake, tyvärr. Det krävs 2 eller som kusin sa: "En tripp till Danmark". Men allvarligt nu är det dags att sluta tjata om hur jag sååå gärna vill ha barn och skaffa mig en karl istället!
Nu ska jag skära upp melonen och vräka i mig :D Och imorgon ska jag pallra mig ner på gymmet och inviga det också så jag kommer igång igen!
Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0