OM

Söker efter inspiration, sitter med gitarren i famnen och bara väntar på att den ska komma…

 

 

Idag blev det en långpromenad med Malin och Chippen i Storviksskogarna, välbehövligt lär jag faktiskt säga att det var :D Måste ut nu varje dag så att man får lite chans att få lite färg på kroppen då jag annars om dagarna jobbar inomhus…

 

Efter en riktig tankeställare så har jag bestämt mig att händer det så händer det, om om om, ordet OM kommer inte att existera längre för skulle det finnas så skulle det aldrig ske. Babbel kanske det låter som men i mina öron har detta ord ekat i flera decennier känns det som, ordet OM borde tas ut ur svenska lexikonet och aldrig mera komma tillbaka.

 

Hoppas på att vädret håller i sig, sol och varma mysiga dagar utomhus denna helg hoppas jag på!

 

Nu känner jag att inspirationen kommer tillbaka dags att spela en truddelutt på gitarren och mysa, bara mysa…

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0