Lisbeth S:...

Jo men såhär en vecka (eller mer) sen senaste inlägg så tar jag nya tag med bloggen!
I helgen som var, var jag och kusinen till Sthlm! ;D Vi var på musikalen Hairspray och gjorde stan... Men vi var inte direkt så shoppingsugna, det enda som inhandlades var mat/sprit och ett par skosnören, varav skosnörena inhandlades av kusin Malin! Hairspray var en sjukt roligt musikal iaf, kan ju inte bli annat än när Rolf Lassgård gestaltar en överviktig kvinna tillsammans med Morgan Alling ;D Hela musikalen avslutades med att alla vi i publiken stod upp och dansade och bara log.....Underbart! Att ens hudfärg ännu spelade roll  under 60-talet, hade jag ingen aning om, svarta och vita fick inte ens dansa ihop på uteställena?! SJUKT!
Sedan på kvällen sprang vi på Lisbeth Salander och Blondinbella, och han...vad heter han Jean Pierre?! Äh skit samma! Jo just det är sjukt stolt över mig själv! Jag har äntligen tagit steget med lite hjälp på vägen... jag har kört bil i stockholms innerstad, YES!
Nu på Fredag gäller det, en vinna eller försvinna match för storviks if damlag. Då gäller det antingen så går vi upp en division eller så blir vi kvar, håll tummarna för oss eller ännu bättre kom och heja fram oss på fredag. Tror inte ja spelar eftersom min fot spökar :( Har aldrig
varit så skadad under en säsong som just denna :(
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0