Surt sa rönnbären och räven

Satt idag och längtade, jo ni hörde rätt, längtade efter pensionen... Efter lite räkning på fingrar och tår så återstår det ju några år innan det sker men grejen är att min födelsedag infaller på en fredag det året, YES! Kan det bli mer party?! Tror inte det...
Hade en pat på över 80 bast idag, eftersom vi hade ngt gemensamt så var det trevligt att se en pat med samma sjukdom som jag och som ser så sjukt fräsch ut och inte alls var en dag över 60! ME like! Hon gillade säkert när jag slänger ur mig; Jag vill se ut som dig när jag är över 80 bast! ;D Me LIKE!
På lunchen kom jag och tänka på vad jag sa i skolan första dagen... Aerobic - allvarligt anna 7 år gillar aerobic (visste inte ens var det var, bara att morsan hade snackat om det). Nu är jag påskledig och det firades med öl så här på kvällskvisten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0