Äntligen!!

Har i alla år sagt att detta inte är ngt för mig, ngt som jag helst undviker… Efter igår kväll! Kan inte tänka på något annat, hur har jag kunnat undvika detta så länge?!

 

Jag är förälskad i en film, en film som får mig att känna den här underbara känslan i hela kroppen som gör att hela jävla livet är helt jävla underbart! Jag försvann totalt in i hela filmens handling och var en av dom.

 

Känslorna var upp & ner hela tiden, ena sekunden ville jag bara döda och i andra sekunden ville jag bara ligga ner i filmens omgivning och andas in hela atmosfären. Nu vet jag att detta låter hur flummigt som helst, men det var precis så det var, som om jag var HÖG på en känsla, känslan att älska någon och känna att livet är helt jävla underbart!

 

Jag vill inte längre vara den jag är, jag vill vara blå, ha svans och tillhöra Na´vi och lyssna till Eywa. Skojar inte!!!

Äntligen har jag insett det rätta ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0