Jag vill hellre vara allt annat än vanlig, tack.

Ibland blir jag så konstig?! Jag skrattar mig själv till sömns... Ibland kan jag köra så fort bara för att få känna lite spänning. Och ibland skriker jag bara -högt, eftersom det bekräftar att jag lever :P haha
Om man skulle följa alla regler och normer som finns så skulle livet vara så tråkigt, tro mig!
Kom igen nu och ge mig något att göra så jag känner mig levande! Jag vill hellre vara allt annat än vanlig, tack.
Om du tittar ser du att den här världen är en vacker olycka, turbulent, inte ens i närheten av vad jag vill ha! Så ge mig något annat...
Dagens bästa från Markus Wirén:
"Min lillebror ska heta T-shirt" (fast med uttalet T-skkkirt).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0