Lördag med Therese

Fyfan säger jag bara vad underbar denna lördag har varit! Började dagen med att vakna upp i en underbar soffa hemma hos Mami! ;D Sedan iväg och titta på ny soffa, efter att ha beslutat mig för att denna ska jag ha, begav jag mig hemåt för att mäta så att soffan skulle få plats - men nej det fick den inte :(... Sedan åkte jag till Norbyviken för att hämta upp Tess för att åka och inhandla en ny teve istället :D Sedan har vi spenderat kvällen/natten här hemma med att möblera om och sätta upp teven på väggen! Älskar de stunder vi har tillsammans alltid lika trevligt! >Mestadelen av kvällen gick åt till att spela gitarr och sjunga fina toner tillsammans .VI KAN VI! ;D ;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D.... SÅ om ni vill uppleva en riktig sommakväll med musik så ska ni spendera kvällen med OSS 2 :D Love U my friend!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0