torka..

Sitter och kikar runt på gamla inlägg här på bloggen. Idag var det nästan exakt 1 år sedan jag fick beskedet om min tumör i huvudet. Vad glad jag är att den var godartad! Tänk hur dåligt jag och min familj mådde då… Usch fy och blää!

Nu undrar jag mest över när jag ska få komma in och röntga huvudskapet igen och se om tumörfan växer eller om den tänker stanna i växten?! Vill inte opereras en gång till…

Har blivit utmanad av Bettan så lägger ner nån minut på att göra detta innan ja somnar :D
4 tv-program:
  • Elvis i Glada Hudik
  • The Hills
  • The City
  • Dansfeber
4 saker jag gjort idag:
  • Långpromenad
  • Tvättat bilen
  • Innebandy i Falun
  • Filmkväll
4 saker jag längtar efter:
  • Man
  • Hus
  • Barn
  • Sol!
4 saker på önskninglistan:
  • Inge snö i vinter
  • Kändisskap
  • Vänner
  • Kärlek
4 saker som jag avskyr:
  • Falska människor
  • Fula fiskar
  • Reklampauser på teve
  • Att det är 55dagar kvar innan jag landar i Thailand :D
4 saker som jag tycker om att göra:
  • Spela gitarr
  • Träna
  • Sortera kläder i färgskala
  • Sova
4 saker som jag ätit idag:
  • Mannagrynsgröt
  • Stek sås&potatis
  • Varma mackor
  • Sallad
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0